Дистанційне навчання

Дистанційне навчання під час карантину

Відповідно до статей 40, 41 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статей 75,76 Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 20.07.2020 №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами, на виконання Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 №50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків НС виконавчого комітету Бориспільської міської ради Київської області №63 від 25.08.2020 «Про дотримання протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), на підставі рішення педагогічної ради (протокол № 1 від 31.08.2020), із метою запобігання ускладнення епідемічної ситуації в закладі затверджені наказом по школі від 31.08.2020                                                                                                  № 134-о

Протиепідемічні заходи в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

  1. Допуск до роботи персоналу закладу здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, у тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром).

Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях, а також учнями 1-4-х класів.

  1. Не допускати до роботи осіб з ознаками інфекційного захворювання. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2 °С або з ознаками гострого респіраторного захворювання, такий співробітник має повідомити директора та звернутися по медичну допомогу до сімейного лікаря.
  2. Не допускати до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
  3. Усі працівники закладу мають бути забезпечені засобами індивідуального захисту з розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності з розрахунку на 5 робочих днів, у т. ч. на 1 робочу зміну — безпосередньо на робочому місці працівника. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.
  4. Використані засоби індивідуального захисту, паперові серветки викидати в окремі контейнери з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією.
  5. Дотримуватися працівникам правил особистої гігієни (використовувати рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо).
  6. Обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) у закритих приміщеннях (окрім заходів, необхідних для забезпечення функціонування закладу освіти — проведення педагогічних рад, конференцій трудового колективу тощо).
  7. Дотримуватися респіраторної гігієни та етикету кашлю.

Вимоги щодо організації освітнього процесу

  1. Під час пандемії визначити такі маршрути руху здобувачів освіти до закладу з метою запобігти утворенню скупчення учасників освітнього процесу:

Працівники закладу освіти, учні, які навчаються в кабінетах №№ 2 —11, 12, 12 –а, заходять до приміщення і залишають його після закінчення навчальних занять через центральні двері;

 

 учні, які навчаються в кабінетах №№ 1 — 20, заходять до приміщення і залишають його після закінчення навчальних занять через аварійні двері праворуч від центрального входу;

 

учні, які навчаються в кабінетах №№ 21 — 30, заходять до приміщення і залишають його після закінчення навчальних занять через аварійні двері ліворуч від центрального входу;

 

здобувачі освіти, які навчаються в І зміну, до закладу приходять на 07.55 год;

 

здобувачі освіти, які навчаються в ІІ зміну, до закладу приходять за графіком згідно з розкладом занять;

 

  1. Заборонити допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю.
  2. Перед початком занять педагогічний склад закладу проводить опитування учнів щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.
  3. У разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби в учнів, за відсутності батьків:
  • потрібно одягнути маску дитині;
  • тимчасово ізолювати в медичний кабінет та проінформувати батьків (інших законних представників) та прийняти узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.
  • У приміщенні, де перебувала особа з симптомами інфекційного захворювання, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь.
  1. Вхід до приміщень закладу працівникам закладу та учням  дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим.

Для учнів 1-4-х класів вхід та пересування приміщеннями закладу дозволяється без використання захисної маски або респіратора.

  1. У разі віднесення до «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки педагогам у процесі викладання навчальної дисципліни використовувати захисні щитки. Багаторазовий захисний щиток використовується та дезінфікується відповідно до інструкції виробника.
  2. На вході до закладу обробляти руки антисептичними засобами.
  3. Мінімізувати пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, зокрема шляхом проведення занять упродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одному і тому самому кабінеті.
  4. Учителям проводити заняття з окремих предметів на відкритому повітрі.
  5. У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби (COVID-19) в одного з учнів, усі інші учні відповідного класу (групи) визнаються такими, що потребують самоізоляції, та повинні вживати заходів, передбачених галузевими стандартами у сфері охорони здоров’я.
  6. У санітарних кімнатах забезпечується наявність рідкого мила та паперових рушників (або електросушарок для рук).
  7. Основним заходом гігієни рук в умовах закладу є миття рук з милом. Використання антисептиків доцільне лише в тому випадку, коли відсутній доступ до проточної води з милом. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або як заміна миття рук або антисептичної обробки не рекомендується
  8. Після проведення занять у кінці робочого дня проводити очищення і дезінфекцію поверхонь (у тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо).
  9. Після кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин. При провітрюванні слід забезпечити безпеку дітей шляхом встановлення замків та фізичних обмежувачів на вікна.

 

Вимоги до організації харчування

  1. Харчування учнів здійснюється відповідно до графіків.

 

Графік харчування

(харчування для учнів 1-4-х класів,  харчування пільгових категорій, харчування за батьківські кошти)

Час прийому їжі Клас Відповідальні класні керівники
08.35 год 1-А Гаврилець Юлія Володимирівна
08.40 год 1-Б Грапенюк Валентина Володимирівна
08.45 год 1-В Макаренко Тетяна Кирилівна
09.35 год 2-А Савчук Тетяна Петрівна
09.40 год 2-Б Кацан Світлана Григорівна
09.45 год 2-В Бичковська Тетяна Григорівна
10.40 год 3-А Ярош Наталія Володимирівна
13.50 год 3-Б Корж Ірина Іванівна
10.50 год 3-В Костенко Ірина Миколаївна
10.55 год 3-Г Бубнюк Лілія Олексіївна
13.35 год 4-А Рябець Світлана Олександрівна
13.40 год 4-Б Бичковська Тетяна Григорівна
13.45 год 4-В Кузьменко Валентина Іванівна
13.40 -14.00 год 5-11 Класні керівники 5-11-х класів

 

Графік харчування в групі продовженого дня

 

Час прийому їжі Група Відповідальні вихователі групи продовженого дня
Обід
13.00 год 1-А, 1-Б, 1-В класи  Якименко Наталія Євгенівна
13.15 год 2-А, 2-Б, 2-В класи Новікова Ніна Кирилівна
13.25 год 3-А, 3-В, 3-Г класи Ламаш Ганна Іванівна
Полуденок
14.45 год 1-А, 1-Б, 1-В класи  Якименко Наталія Євгенівна
15.00 год 2-А, 2-Б, 2-В класи Новікова Ніна Кирилівна
15.15 год 3-А, 3-В, 3-Г класи Ламаш Ганна Іванівна

 

  1. Дотримуватися фізичної дистанції на лінії роздачі та під час уживання їжі
    1 метр. Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.
  2. Питний режим здобувача освіти організовується з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої продукції.
  3. При організації харчування забезпечується відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.
  4. У разі неможливості забезпечення дітей гарячим харчуванням, організація харчування відбувається шляхом роздачі попередньо фасованої харчової продукції, відповідно до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591.
  5. Усі працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту з розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності з розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну — безпосередньо на робочому місці працівника.
  6. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок,  одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.
  7. Працівники їдальні, які видають страви або здійснюють розрахунок, забезпечуються засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.
  8. При організації харчування забезпечуються умови для дотримання працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо.

 

Вимоги до поводження з використаними

 засобами індивідуального захисту

  1. Організовується централізований збір та утилізація використаних засобів індивідуального захисту (захисних масок, респіраторів, гумових рукавичок, захисних щитків), паперових серветок в окремі контейнери, з кришками та поліетиленовими пакетами, наступним чином:

         Кількість та об’єм  (місткість) контейнерів визначається з розрахунку на кількість відвідувачів закладу освіти , з подальшою утилізацією відходів.

         Контейнери встановлено біля входу до закладу освіти, у коридорах та санвузлах.

         Поліетиленові пакети з контейнерів, у яких зібрано використані засоби індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), замінюються після заповнення, щільно зав’язуються (рекомендується використовувати додатковий пакет для надійності зберігання використаних засобів індивідуального захисту) та наноситься маркування «використані засоби індивідуального захисту».

         Щоденно здійснюється дезінфекція контейнерів.

 

На підставі рішення педагогічної ради (протокол № 1 від 31.08.2020)

 

У разі самоізоляції учнів у зв’язку з отриманням позитивного тесту на коронавірусну хворобу (COVID-19) у здобувача освіти чи вчителя в закладі  організовується дистанційне навчання на таких платформах :

 

  • GOOGLE CLASSROOM+Google Meet.Безкоштовний вебсервіс, створений Google для закладів освіти з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом  та встановлення відеозв’язку для відеоконференції.

 

  • Безкоштовні вебсервіси Skype+Zoom

 

Алгорим користування вебсервісом ClassRoom

Google Classroom — безкоштовний сервіс, яким може скористатися кожен, хто має обліковий запис у Google.

Отже, покроково:

1.Створити свій обліковий запис у Google (якщо він ще не був створений).

Детально тут.

2. Учитель-предметник  буде публікувати навчальні матеріали, давати завдання учням та спілкуватися з ними.

3. На ПК необхідно перейти на сторінку Google та вибрати Додатки Google. Якщо ви будете користуватися платформою з телефону, то треба завантажити на мобільний однойменний застосунок.

4. Вибрати додаток Клас

 

5. Вибрати Приєднатися до класу

6. Щоб перейти у свій клас на предмет, треба скористатися унікальним кодом, який вам передасть класний керівник. Посилання на свій «Клас» треба розіслати всім учням. 

Отже, вчитель буде розташовувати уроки в «Класі» у чіткій послідовності, а учні зможуть і коментувати ці уроки, і бачити всі потрібні посилання та свої оцінки. Усе це — на одній сторінці.